HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

Macskákról

2010.01.04. 12:37 Inda Krakkóból

És a legjobb dolog a visszajövetelben, hogy felismert a macskám.

Pedig jó kezekben hagytam a vakációm ideje alatt, habár kicsit aggódtam, hogy megijeszti az új hely és más macskák társasága. De ez egy strapabíró állat (túlélt már 22 órás vonatutat, ötödik emeletről való zuhanást), így hamar megbarátkozott az új környezettel. Tehát aggódhattam azon, hogy el fog felejteni.

Már akkor eszeveszett nyávogásba kezdett, amikor meglátott az üveges ajtó másik oldalán és rohant felém. Miután hazavittem egyfolytában a nyomomban volt, muszáj volt a konyhában maradjak, mert enni sem akart, ha elhagytam a helyiséget. Aztán fél órán át kereste a többi macskát, majd az ölembe telepedett és aludt reggelig.

Méghogy a macskák nem ragaszkodnak az emberhez...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr916347851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása