HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

Színházban

2010.03.31. 09:38 Inda Krakkóból

A tegnap este kudarcot vallottam, mint amatőr műkedvelő.

Több, mint két és fél év után elmerészkedtem egy lengyel nyelvű előadásra a színházba. Sztotin ajánlotta a blogi.pl című előadást, amelynek forgatókönyvét a lengyel irodalmi élet neves szereplői írták 3 blogra alapozva. Így például, a második rész forgatókönyvírója az a Dorota Masłowska, aki 2002-ben 19 évesen futott be a Lengyel-ruszki háború a piros-fehér lobogó alatt című regényével (magyarul is megjelent), amelyből azóta film is készült. Az előadásból többet értettem, mint amennyire számítottam, de még mindig nem mindent. A megértést nagyban nehezítette a második részben szereplő színész, pontosabban a gyönyörű szemei és az ellenállhatatlan mosolya. Azon kaptam magam, hogy azon morfondírozom, hogy az előnytelen pulóver alatt vajon hogy nézhet ki. Szerintem Dorota Masłowskát is hasonló kérdések foglalkoztatták, ugyanis az utolsó jelenetben félmeztelenre vetkőztetteti és én kedvemre gyönyörködhettem Adam Nawojczyk tökéletes felsőtestében. Kérem szépen, én ártatlan vagyok. Én tényleg a kultúra élvezete miatt mentem színházba és nem tehetek róla, hogy elkalandozott a figyelmem. Különben Nawojczyk díjat kapott az alakításáért, tehát nem csak szép, hanem tehetséges is a választottam (vagy csak nők voltak a bírálóbizottságban).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr866347737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása