HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

2009.04.28. 11:43 Inda Krakkóból

"I nawet kiedy będę sam
Nie zmienię się, to nie mój świat
Przede mną droga którą znam,
Którą ja wybrałem sam"
Lassan életfilozófiámmá válnak a fenti sorok. Van angol változata is, de nyomába sem ér az eredetinek, sem szövegileg, sem zeneileg. Úgyhogy következzen az én wannabe fordításom:
"Akkor sem változom meg,
Ha egyedül maradok,
Előttem az út, amit ismerek,
Amit magam választottam"
Mivel nem vagyok zeneszövegíró, a fordításomból elvész az eredeti zeneisége és bája. Kárpótlásként a video, az eredeti persze.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr926348833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

külképviselet 2009.05.31. 00:30:23

Kimaradt egy sor: "ez nem a én világom". Ez az életfilozófiádból is kimarad? :))))

inda 2009.05.31. 01:05:06

Hát, ööö, izé...most mondhatnám, hogy szándékosan maradt ki, mert nem akartam átvenni a Myslovitz ennyire depresszív szövegét. De tulajdonképpen csak átsiklottam fölötte. Ami pedig az életfilozófiát illeti..hmhm... Mert az "ez nem az én világom" jelentheti azt is, hogy az elveim feladása nem az én világom, de vonatkozhat konkrétan erre a világra. Azt hiszem, túlbonyolítom a dolgot.
süti beállítások módosítása