HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

Ambíciók

2009.05.21. 14:13 Inda Krakkóból

-Oké, értem én, hogy minden tanulási folyamat hosszú és nehéz, és nem beszélhetek két év után anyanyelvi szinten lengyelül, azt is elfogadom, hogy nem vagyok táncvirtuóz, emiatt a salsát sem fogom elsajátítani pár hónap alatt, sőt, még azzal is megbékélek, hogy az ember nem feltétlenül találja meg az álomkarrierjét a huszas évei közepén, és ez mind normális és emberi dolog, de legalább lenne egy dolog, valami, amiről kijelenthetem, hogy abban jó, már-már kiváló vagyok. Csakhogy ilyen dolog nincs és légyszi ne gyere azzal, hogy "de mindenki jó valamiben".

A lakótársam végig bólogatott, hogy ő is így van ezzel, majd azt mondta, hogy mi vagyunk a hülyék, amiért feltétlenül jók akarunk lenni valamiben. Mert az annyit jelent, hogy hasznosak vagyunk a társadalom számára, de nem feltétlenül jelenti azt, hogy élvezzük a dolgot és jóban vagyunk magunkkal. És a nagy megfelelési kényszer helyett, pedig inkább csináljunk olyan dolgokat, amikben valamiért örömünket leljük, még akkor is, ha nem leszünk világ-, vagy legalábbis Európa-bajnokok benne.

Nem ért meg. Én simán beérném országos bajnoki címmel. Meg aranyéremmel és elnöki kézfogással. A lengyel elnökre gondolok, mert ő a legviccesebb pofa és az ő szókincsét még valószínűleg én is megérteném.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr546348751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morcoska 2009.08.27. 18:53:56

Eleg ket ev egy idegen orszagban es maris beszolsz az elnoknek?:)) Pesszimista az Ambiciok cimu bejegyzesed? Vagy csak en erzem ugy? Az elso bekezdesre gondolok. Amugy a mindenki jo valamiben dumaban en sem hiszek... de lehet az ember jo tobb mindenben, ha nem is a legjobb.

inda 2009.08.27. 23:26:30

Abban bízom, hogy semmiféle lengyel titkosszolgálat nem olvas. :) Pesszimistának azért talán nem nevezném, csak azok pont olyan napok voltak, amikor nem tudtam, hogy merre is tovább, és úgy tűnt, hogy körülöttem mindenki nagyon is tudja a maga útját és csak én vagyok elveszve.
süti beállítások módosítása