HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

Esküvőszezon

2009.06.03. 12:07 Inda Krakkóból

Június 20-án Lenny Kravitz koncert ingyen. Sőt, Wilki is lesz, ami a másik kedvencem, és aminek köze van ahhoz, hogy ma itt élek. Errefel meg én hol leszek???? egy lagziban fogok unatkozni!  Aki azt hinné, hogy majd esetleg ott is jól szórakozom, azt felvilágosítom, hogy ez kizárt, mert én unom a lagzikat és a lehető leghaszontalanabb időtöltésnek tartom. Nem elég hogy olyan zenét kell hallgassak, ami nem tetszik és amire táncolni sem tudok (ez már az én bénaságom, elismerem), de egy csomó pénzembe is kerül a dolog. Idén eddig két lagziba vagyok hivatalos, amiből az egyikre szívesen megyek, mert nagyon kedvelem a pár minkét tagját, laktam is velük, mindig érdeklődnek a macskám hogyléte felől is (ezen tényező fontosságát kéretik nem lebecsülni!!), nem szervezték rá semmilyen jó koncertre, ráadásul az első lengyel lagzi, ahova meghívtak, tehát tuti szolgál majd kulturális érdekességekkel is, és mindez együtt megéri, hogy legyőzzem a lagzifóbiámat. A második a sorsom büntetése, mert megkértem az egyik barátomat, hogy kísérjen el az elsőre, ő pedig, fogadni merek, hogy bosszúból, engem hívott a másodikra. Mert, hát senkit sem ismer a gyerekkori haverján kívül és akkor már legyünk ketten hasonló helyzetben. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr756348703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morcoska 2009.08.27. 21:07:40

Ezek a lagzik mar csak ilyenek... es milyen volt a kulturalisan ujat nyujto lngyel lagzi? Tudod, volt iden meg egy lagzi amibe hivatalos voltal es nem jottel el...mert sajnos nem tudtal, igazan megertem. Csak hianyoztal. Azt nem untad volna, Vaya con Diosra es Survive-ra is tancoltal volna, Ven Europa-ra ordithattal volna, isteni kaja es buli lett volna, hamar eltelt volna....volna...van valami vers a volna-val....."csak az a volna ne lett volna".

inda 2009.08.27. 23:17:41

Az az igazság, hogy az én lagzitapasztalatom kimerül azokban, ahova a szüleim rángattak el, és ahol nem sok mindenkit ismertem. Az az idei lagzi, ahova hivatalos voltam és nem mentem el, na azt tényleg sajnáltam. Főleg mikor láttam a képeket, akkor úgy nagyon elkapott a 'mi mindenből kimaradok érzés'. A Vén Európát tuti végigüvöltöttem (volna).
süti beállítások módosítása