HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

könyvekről

2009.06.21. 23:32 Inda Krakkóból

Kb. félévente kezembe kerül egy-egy könyv, ami felborítja a mindennapi életvitelemet, ugyanis annyira magával ragad, hogy napokig csak a történetben tudok létezni. Nem érzek éhséget; arra eszmélek, hogy hajnali 2 óra; a munkám még kevésbé érdekel, mint máskor; szociális életem minimálisra redukálódik, mert rövid időn belül valami fontos elintéznivalóra hivatkozva lelépek minden találkozóról. És egyszerre falom az oldalakat és próbálok lassan olvasni, hogy tovább nyújtsam az élvezetet, amikor, pedig a végére érek, őrült hiányérzetem támad. Most Ulickaja váltotta ki ezt belőlem, mivelhogy Pesten harmadiknak, a Keletibe menet, megvettem a Daniel Stein, tolmács című regényét, mert a fülszövegben benne volt az a két szó, amivel nekem mindent el lehet adni (lengyel, Krakkó).

Még szerencse, hogy csak félévente van ilyen, mert másképp munkanélküli remete válna belőlem, hacsak éhen nem halnék még azelőtt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr916348627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztotin 2009.08.06. 11:37:26

Uff..... Én is meg akartam venni, de már nem volt időm otthon.... Azt hiszem hogy találkoznunk kellene....;)))
süti beállítások módosítása