HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

4 nap után

2009.10.05. 10:17 Inda Krakkóból

Kezdjük a negatívumokkal. Csak tegnap este szerelték be a fűtést, tehát meg vagyok hűlve. És előre reszketek a gondolattól, hogy miképpen fogjuk fűteni a 130 négyzetméterünket, szerencse, hogy az én szobám a legkisebb. De máris dolgozom a valóságnak a lehetőségekhez való alakításán és próbálom meggyőzni magam, hogy kúl (két) kötött pulóverben ücsörögni a lakásban. Engem ugyanis elkényeztetett a régi lakás fűtés szempontjából, a legnagyobb fagy idején is 22 fok fölötti volt a benti hőmérséklet. A lakótársakkal megegyeztünk, hogy az totál egészségtelen, milyen jó, hogy itt ilyen tuti nem lesz, majd megedződünk, legfennebb többet járunk forraltborozni a 7 percre levő főtérre.

Még mindig nem találtuk ki a bútorok elosztását, ezért a szobám leginkább egy bombasújtotta övezetre hasonlít, csak romba dőlt épületek helyett félig nyitott bőröndök, kiszakított zsákok (kerestem valamit és nem találtam az ollót), szétszórt holmik hevernek a padlón, foteleken, kisasztalon, ágyon.

Mindezektől függetlenül el vagyok ájulva a lakástól.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr886348205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charles 2009.10.05. 20:57:02

szia en krakko mellett lakom jaworzno ( slanskie) felesegem lengyel de krakkoban dolgozom ( nokia) mi 3 man kepviseljuk hazankat ott:)

inda 2009.10.05. 21:09:47

A Nokiánál hárman? Van egy sanda gyanúm, hogy ismerem a másik két személyt, Krakkó kisváros :)

charles 2009.10.16. 15:26:44

oket en is ismerem. sajnos:)
süti beállítások módosítása