HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

Ünnepnap

2009.08.14. 09:57 Inda Krakkóból

Ma a városban iszom meg a reggeli kávémat, ugyanis ma nem dolgozunk. Van ez a (nekem) szuper lengyel törvény, miszerint, ha egy hivatalos ünnepnap szombatra esik (ez esetben a holnapi Nagyboldogasszony) a munkaadó köteles megadni még egy hétköznapot is szabadnak az adott hónapban (és a munkaadó dönti el, hogy melyiket). Még nem értem ennek a logikáját (azaz a honatyák valamivel csak megindokolták a törvény a létjogosultságát a Szejm előtt), talán az lenne, hogy legyen időd felkészülni az ünnepre, de mittomén.

Erre ilyen ráérős reggelre vágytam hetek óta, és nem, a hétvége nem ér.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr606348397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CSom 2009.08.14. 10:10:14

Bezzeg a turisztikában nem a mai napot kaptuk... Hisz szezon van. Csak a főnök teljesen el ne feledje a dolgot, hogy lóg nekünk egy nappal Nagyboldogasszony tiszteletére

inda 2009.08.14. 10:18:45

De azért nektek is jár valamikor, nemde?? Tudtommal a főnök dönti el, hogy mikor adja meg, de jobb későn, mint soha.

lublin 2009.08.16. 00:36:26

jééé, én eddig erről nem is tudtam... mondjuk nem is dolgoztam itt sosem..

CSom 2009.08.17. 10:47:51

Igen, csak a főnök kissé feledékeny... De a nyakára fogunk járni. Most az a megállapodás, hogy low seasonban vesszük ki, de külön a kolleginától... Amúgy feladat van neked, mert állitólag Kazimerzben a zsinagógával szemben van egy sörbolt. Ha van kedved, meglelhetnéd nekem mire megyünk, mert nagy gyűjtő vagyok...

inda 2009.08.17. 10:53:29

Ez olyan, mintha azt mondanád, hogy az Óvárosban van egy katolikus templom. :) na jó, viccelek, biztos valami spéci hely kell legyen, nem a standard Alkohole bolt, amiből minden utcasarkon akad egy. Tudsz esetleg valami specifikumot róla (zsinagógából is több van, tehát nem tudom, hogy melyikkel szemben keressem)? Majd arra sétálok legközelebb.

CSom 2009.08.19. 12:41:01

Elvben megmutatták térképen, hogy melyik zsinagóga - de persze az most nincs velem, szóval van valami közelebbi info. És igen, ez elvben nem holmi közönséges Sklep Alkohole
süti beállítások módosítása