HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

Odlot! Fel! Up!

2009.10.19. 09:40 Inda Krakkóból

Tegnap rám bízták a hétévest és mivel egész nap buli utáni üzemmódban voltam, szükségem volt valamire, amivel elszórakozhatunk és nem bújócska vagy más megerőltető játék, amelyet a gyerek javasolt. Ezért jött kapóra az ismerőseim meghívása az új Pixar-Disney animációra, 3Dben, tehát tuti élvezni fogja. Én esetleg kevésbé, mert biztos lemaradok pár poénról a lengyel szinkron miatt. Namármost, Lengyelországban nem divat a szinkron. Moziban eredeti nyelven, lengyel felirattal mennek a filmek, a TVben a borzalmas Lektor az úr (az ő monoton hangján szólal meg minden színész, a nők is). Kivéve, ha gyerekeknek szóló filmről, animációról van szó, akkor ugyanis veszik a fáradtságot és szinkronizálnak. Úgyhogy előre rettegtem, hogy elrontják az egész filmet.

De csodák csodája, a hang jó, a szöveg vicces, nagyrészét megértem, még a megjelenő feliratok (könyvcím, újságcímlap, stb.) is át vannak írva, nem lógnak ki a környezetből, természetesen hatnak. És a 3D lenyűgöző. És ami a legfontosabb, a gyerek el van ragadtatva. Én is. 

Hazafele az úton játszunk. Kiválasztunk egy betűt és azon versengünk, hogy ki tud több szót felsorolni, ami az adott betűvel kezdődik. Nagylelkűen hagyom, hogy nyerjen (egy fenét, harcolnék én, de még nincs megfelelően kialakulva a lengyel szójáték készségem). 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr506348135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása