HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

Az utca a hibás

2009.12.10. 12:27 Inda Krakkóból

Megérkezett a toruni barátnőm. Elmesélem, hogy nézett volna ki a tegnap esténk, ha még mindig a tölgyfa utcában lakom, 20-25 percnyire a központtól (téli estéken ez nekem messze, nagyon messze).

Elborzadva attól, hogy kint sötét van és hideg, ráadásul szemerkél az eső, megegyezünk, hogy az estét otthon töltjük (elvégre másnap nekem meló). Kipletykáljuk az elmúlt év eseményeit, megiszunk egy fél üveg bort és éjfélkor már alszom is.

Csakhogy most csupán 7 percnyire lakom a Főtértől. Így esett, hogy hajnali fél kettőkor négyen üvöltöztünk angol-magyar-lengyel keveréknyelven Krakkó főterén (azért a fél üveg bor elfogyott...na jó, kicsit több is).

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr266347929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lublin 2009.12.12. 23:52:26

anno én is 25 percnyire laktam, de ez nem akadályozott meg, h bemenjek este :-) Most hol laksz, ilyen közel?

inda 2009.12.14. 15:17:48

A Bagatela és a Plac Inwalidów közti utcák egyikében.

Morcoska 2009.12.16. 18:19:09

Érdekes, egyes városoknak főterük van, másoknak központjuk. Itthon például Vásárhelyen főtér van, és még a körülötte levő utcákat is úgy tartják, hogy a főtérhez tartoznak.Pedig nem is főtér a neve a térnek, hanem Rúzsák tere. Sepsin pedig "a központba megyünk". Pedig ott is van egy tér (ahol Süsü ágál), ami akár főtér is lehetne. Ezt csak ezért mondtam el, mert engem már szólítottak meg Vásárhelyen, hogy miért mondom a főtérnek, hogy központ. :)
süti beállítások módosítása