HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

Éjszakai rémtörténet

2009.07.15. 01:48 Inda Krakkóból

Kényelmesen elhelyezkedtem az ágyamban, olvasásra készen, mikor arra eszméltem, hogy a macska a őrült módjára ugrál a falra. Ugyanis ott egy potenciális zsákmányállat mászott épp vígan felfelé: a leghatalmasabb pók, amit valaha láttam. Fekete, undorítóan ronda, hosszú, szőrős lábakkal. Kedvesen megkérdeztem az olasz lányt, aki ma épp nálam alszik (kirakták a bérelt lakásból, holnapután utazik haza), hogy milyen viszonyt táplál a pókok iránt, hátha kiderül, hogy az ő egyik kishaverja, aki, ha világossá tesszük neki, hogy a szállásadási ajánlatom csak egy főre szól, akkor majd udvariasan lelép. Kiderült, hogy a lány még nálamnál is jobban fél írtózik a pókoktól, ergo nekem kell cselekednem. Itt azért megjegyezném, hogy eddig kesztyűs kézzel bánt velem az élet, mindig olyan emberekkel laktam együtt, akik ilyenkor nem veszítették el a fejüket és percek alatt megoldották a problémát.

A Legyen Ön is milliomoson edződött agyam a közönséget kérdezte meg először póklikvidálási módszerek ügyében, jelen esetben a lányt és az internetet. A hajlakk opció nyert, ki is próbáltam, persze ez a művelet is rengeteg lelkierőt igényelt részemről, ugyanis közel kellett menni az áldozathoz a kívánt hatás eléréséhez. A kívánt hatás elmaradt, a pók kb.5 centit mászott felfele. Közben én már kezdtem hallucinálni, hogy mindenféle bogarak másznak rajtam.

Ekkor gondoltam, hogy itt az ideje a telefonálás opciónak és felhívtam (hajnali egykor) a szomszédomat, hátha még ébren van és átjönne*. Igen, tudom, hülye ötlet, de épp pánikban voltam és a racionalitásomból csak ennyire tellett. Ébren volt, de nem a városban. Tehát ez is kilőve.

Tehát maradt a fifty-fifty opció, valahogy megfelezni a szörny erejét. Úgyhogy ismét megpróbálkoztam a hajlakkal. Ezúttal hatott, kb. 1 perc után az áldozat nem mozdult többé. Befejezésképp lecsaptam egy síléccel (még mindig nem akaródzott közelebb menni).

Most nem merek elaludni, mert félek, hogy visszajön a szelleme kísérteni.

*legalább vidám perceket szereztem neki, kedvesen kiröhögött ugyanis. De az is lehet, hogy azt hitte, hogy ez egy burkolt szexuális ajánlat, és akkor meg kínjában röhögött, amiért nem tud átjönni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr686348545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

külképviselet 2009.07.15. 21:23:51

A barátnőm kb. ugyanígy járna, ha nem állnék rendelkezésére pókpusztítás terén :)))))
süti beállítások módosítása