HTML

Krakkóban az élet

Friss topikok

  • se áok E/2 neurológián ügyeé: boldog blogszülinapot medika (2010.04.26. 18:39) Blogköltözés
  • inda: Bravo, irtam mailt. (2010.04.24. 16:08) Varsó
  • inda: Igen, valóban siratták, csak ez a waweli dolog azért nagyon megosztja az embereket (főleg a krakkó... (2010.04.15. 22:44) Minden csoda 3 napig tart
  • : Hajnali öt, vasárnap, a metrók nem a megfelelő időpontban jártak és rizikós volt, hogy nem érjük e... (2010.04.13. 13:10) Final call for passenger...
  • Liliom: Jajj, ezt most olvastam vissza, mondom én, hogy le vagyok maradva :(. Nem ér, hogy a te 25. szüli... (2010.04.13. 00:05) Replay

Címkék

Azok a boldog, szép idők, ég veled

2009.09.29. 23:16 Inda Krakkóból

Mivel sem táskából, sem dobozból nincs elegendő, strapabíró szemeteszsákokat vásároltam a költözéshez. Eddig megtelt 9 zsák (csak 35 litresek a csomagolás szerint), egy nagy utazótáska, egy óriás hátizsák (amivel az egyetemet abszolváltam) , egy kis hátizsák és még hátravan a fél szekrény, egy negyedpolcnyi könyv, mindenféle helyigényes bizbazok vasalódeszkától retikülig, macskatartozékok és egy darab macska. Hol vannak azok a szép idők, amikor minden cuccom belefért az utazótáskába, a hátizsákba és egy ketrecbe??? Hogy a francba tudtam összeszedni ennyi mindent 2 év alatt, amikor a "minden pénzem utazásra költöm vagy elbulizom" elv szerint igyekeztem élni?? 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://indablogol.blog.hu/api/trackback/id/tr356348227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

külképviselet 2009.09.30. 09:06:05

:))))))))))))))))) Honnan ismerem én ezt... Mondjuk nekem 5 év alatt 87 kisebb-nagyobb doboznyi + 5-6 zsáknyi cuccom jött össze... Részvétem... Amúgy ajánlom hogy menj el egy klasszikus dobozszerző körre a közelibb élelmiszerboltokba. Nézz kétségbeesetten a péntáros nénire, mondd hogy "proszę pani, przeprowadzam się i desperacko potrzebuję pudeł" és mosolyogj. Ami van nekik, oda fogják adni. :)

inda 2009.09.30. 09:16:48

Tuti, hogy bevetem ezt a stratégiát, már csak azért is, hogy a 'desperacko' szót használhassam.

sztotin 2009.09.30. 15:25:48

Hmmm.....tegnap találkoztam pont a problémával és akkor csak egyik szekrélnyből/polcról a másikba/ra pakoltam át.... Külképviselet!! 87 doboz?? az nem semmi.... hmm...mondjuk nem koliban laktál...;)))

külképviselet 2009.10.01. 08:50:40

A 87 dobozom többsége cipősdoboz méretű volt, mert nem volt elég nagy dobozom ahhoz, hogy a kis dobozokat nagy dobozokba gyűjtsem. :)
süti beállítások módosítása